رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

رایان عشق مامان و بابا

پسر عزیزم هفته 38 شدو ما همچنان چشم انتظاریم

1391/2/26 13:22
352 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز سومین روز از هفته 38هست و من و باباییت وهمه خاله ها و دایی ها و عمو هات همچنان منتظریم.حال و روز مامان هم خیلی تعریفی نداره .آخه دل مامانی خیلی بزرگ شده و حرکت و جابجایی و غذا خوردن براش خیلی سخت شده.این روزا دیگه کارمون به شمارش معکوس روزا افتاده.دیروز با باباییت مطب دکتر بودیم.آقای دکتر بعداز بررسی وضعیت تو گفتن 4 خرداد روز خوبی برای تولد تو نازنینمه.این یعنی اینکه اگه ایشالله همه چیز خوب پیش بره 9 روز دیگه فقط 9 روز دیگه انتظارها به سر میرسه و شما قدم رنجه میفرمایی.خندهالهی که به سلامتی و خوشی به دنیا بیای.آرزوی من و بابایی هم سلامتی تو هست.عزیزم نمیتونی تصورکنی که چه ذوقی و چه شوقی برای دیدنت داریم.بارها و بارها صورت خوشگلت رو تو ذهن خودم ترسیم کردم.همش فکر میکنم که تو شکل باباییت میشی که اگه اینطوری باشه خیلی هم خوشگل میشی.به امید اینکه این روزای آخر هم به خوبی و سلامتی بگذره.قلب

باآرزوی سلامتی رایان عزیزم .مامان منتظرت مهرنوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)